Vila Balmain

Ihh den der troeje er altsaa ret fed – Vila er normalt ikke et sted jeg finder en for faerdelig masse ting, men disse to troejer er et godt alternativ til Balmain’s super laekre skulder, paliet og stribede troejer 😉 Er der nogen der ved hvad de koster? Og hvor de kan koebes?

Pic: Fierce og fattig

2 responses to “Vila Balmain

  1. den er også rigtig flot synes jeg. Den koster 349,- jeg har set den i mange vila butikker, og jeg tror den er nem at få fingrene i 🙂

  2. Tusinde tak – jeg bor i London saa proever og se om jeg ikke kan faa sneget en veninde ind og kigge i Vila 😉 Til 349kr er den perfekt!

Leave a Reply

