Asos is the expert

ELSKER disse kjoler fra Asos’ fantastiske side. Specielt den stribede, som minder mig om Acne paa en eller anden maade. Maxi kjoler er et kaempe hit for tiden, men jeg kan simpelthen ikke se hvorfor. Synes aerligtalt det ligner en praestekjole lidt.. Men men men, har set nogle rigtig fede stylinger af dem rundt omkring. Specielt med korte laederjakker og en lile tophue 😉

4 responses to “Asos is the expert

  1. ja asos er simpelthen genial!
    Jeg synes at maxi-trenden kan være rigtig flot til nogle – har dog prøvet det selv, og ja jeg følte mig som en idiot rent ud sagt. Man kan ikke cykle i dem, og de bliver ret beskidte i det her vejr! 😉

  2. Haha 😉 Sande ord – det er svaert at cykle uden at ligne en der gerne vil have opmaerksomhed! Fnis. Jeg tror jeg hopper paa nogle af de andre trends, og holder mig lidt fra det. Der er saa mange andre der ser super flotte ud i dem 😉

  3. ja jeg lader også de andre om denne trend – der er jo så meget andet man kan prøve af i stedet 😉

  4. Lige praecis – enig 😉

Leave a Reply

