H&M igen, igen

Efter at have luret paa denne kjole paa whynotblog – blev jeg altsaa lidt forelsket. Synes i hvert fald at den er super raa, men ogsaa lidt mere casual i graa, end i sort som jeg tidligere har vaeret lidt vild med. Jeg har gennemkigget de store H&M’er paa Oxford Street og Regent Street en gang i december, men kjolen var udsolgt (ja undtagen en eneste str. 44..) overalt. Prisen er 199kr. hvilket ogsaa tiltaler mig ret saa meget, specielt fordi den kun koster cirka 160kr. herovre, da punden er lav 😉 Tror jeg maa et smut i H&M naar jeg kommer til DK senere i naeste weekend!

Leave a Reply

