Sarah Jessica Parker

Jeg ved ikke hvornaar den her amerikanske Harpers Bazaar forside er fra (gaetter dog paa ret for nyligt..), men manner hvor ville jeg gerne have det her blad! Er vild med Sarah Jessica Parker, og glaeder mig sindssygt til Sex and The City – The Movie 2! Har lige set hende i filmen, ‘Did You Hear About The Morgans?’, en film der dog ikke liiiige kan abefales.. Jeg ELSKER flotte forsider (hvilket nok er grunden til at jeg studerer Art & Design 🙂 ), og kan sagtens finde paa at koebe et blad, fordi forsiden er paen 😉 Pinligt..

2 responses to “Sarah Jessica Parker

  1. Hej, rigtig fed blog du har 🙂

    Men jeg tænkte på, om det var University of the Arts London du går på eller hvad er det for et?

    Ønsker nemlig selv at tage til London og studere design, og har kigget på ovenstående universitet?

    Hjælp tak 🙂

  2. Hej 🙂
    Tusinde tak!
    Nej desvaerre.. Jeg gaar paa et college ude ved noget der hedder Canary Wharf, som har andre design kurser, og forskellige andre uddannelser man kan tage. Man skal vaere 19 for at komme ind paa universitet herovre, og jeg fylder kun kun kun 17 lige om snart 😉 Tager denne uddannelse inden, for at kunne komme ind paa London College of Fashion og studere. Hvis du vil studere toej design (??) har jeg hoert at Central Saint Martins, og London College of Fashion er de bedste, men jeg ved slet ikke nok om det. Proev at ringe til universitetet, de plejer at vaere super hjaelpsomme 🙂
    Knus
    /Cathrine

Leave a Reply

