Stella – give me please..

Skal nok holde igen med alle de indlaeg om Stella McCartney, men jeg har altsaa vaeret ret forelsket i den her kjole siden jeg saa den paa Camille for et stykke tid siden. Men jeg nu er det jo ikke lige saadan at jeg kan smide 13.000kr efter den.. Har i stedet fundet et alternativ som jeg er ret saa vild med. Asos er genial naar det kommer til ‘efterligninger’ af de store brands, som vist under Alexander Wang indlaegget. Den her laekre blonde sag er ogsaa fra Asos, til en god pris endda. 48 £! 🙂 Jeg har jo brugt budgettet for februar mange mange gange nu, men tror altsaa den her skal paa listen! Find den her!

7 responses to “Stella – give me please..

  1. Hej. Jeg har set, at du kommenteret et indlæg hos Camille på Clamour4Glamour om hendes stribede trøje fra Topshop – den med eiffeltårnet. Du skriver at den også fås i sort/hvid. Hvor har du set det? Jeg ville elske at få fingrene i den i sort/hvid, men kan ikke finde den i butikkerne eller på nettet. Kan du mon hjælpe?

  2. Hej 🙂
    Det var tilbage i december i Topshop paa Oxford Street herovre, der var ikke saa mange tilbage – og slet ikke i min stoerrelse. Oev. Jeg vil gerne kigge naeste gang jeg er derinde, for at se om de stadig har den? 🙂

  3. Det må du meget gerne! Jeg skal bruge en str.8. Har du en mail jeg kan skrive til? 🙂

  4. ja da 🙂 cathrinebohn@hotmail.com
    Jeg kigger lige en af dagene om de har den mere 🙂 Det kan jo vaere!

  5. Tak for det! 🙂 Jeg har sendt dig en mail..

  6. Ja, den har lidt samme feeling. Noget jeg dog savner i forhold til originalen er de lange ærmer. og så synes jeg, at de er virkelig ærgeligt med det hvide stof under.

Leave a Reply

