I really wouldn’t mind wearing this..

Den der ‘musthave’ liste vokser altsaa stoerre og stoerre. Den er ved at vaere lidt uoverskuelig.. Jeg ville nemlig slet slet ikke have noget imod at have det her paa 🙂 Jeg ELSKER sort, laeder, nitter, Alexander Wang og Stella McCartney – og det her saet passer perfekt ind i alle katagorier 🙂

Jeans: Topshop 45 £ Top: T by Alexander Wang 45 £ Skindjakke: Oasis 130 £ Sko: Topshop 50 £ Halskaede: Alexander McQueen 195 £ Clutch: Bottega Veneta 320 £ Neglelak: Chanel Le Vernis 13 £ Armbaand: Topshop 14 £

2 responses to “I really wouldn’t mind wearing this..

  1. Åååh heller ikke mig – hmm, måske jeg kan finde noget lignende i mit eget skab… har da en læderjakke lignende – det må jeg lige prøve 🙂 hehe.

  2. Haha 🙂 Man kan jo altid lige proeve det ud! Jeg er rigtig lun paa den laederjakke..

Leave a Reply

