Chloe – some more

Chloe’s spring 2010 kollektion er proppet med pastel, hvid og sarte farver, og selvom det ikke er mine yndlings, synes jeg at den er super flot 🙂 Og jeg er hundrede paa at highstreet butikkerne bliver proppet med hvide flaesekjoler, khaki bukser og beige/rosa blazere her til foraaret. Jeg er vild med  at Hannah MacGibbon’s (chefdesigner) kollektioner altid er super feminine og naturlige. Dog er jeg slet slet slet ikke vild med ‘Jesus sandalerne’ som flere af modellerne har paa. Det kan jo ogsaa blive lidt for naturligt nogen gange 😉

Leave a Reply

