The Mac miracle

Mac makeup er jo en old classic – og nu er der saa mange der har fortalt mig at det er fantastisk, at jeg lidt overvejer at proeve det.. Jeg bruger normalt ikke foundation, men har hoert at deres ‘Face & Body’ er rigtig god, og foeles som fugtighedscreme i stedet for fed foundation. Jeg er ogsaa blevet lidt lun paa den der ‘Russian Red’ laebestift som jeg har set paa ret mange – hmm.. Har bare altid forbundet roed laebestift med aeldre damer (don’t ask me why..) šŸ˜‰

Leave a Reply

