New hair please..

Er blevet lidt smaatraet af mit haar. Meget faktisk. Pengene suser ud af min konto til nyt kluns, blade, makeup – men HADER at bruge penge paa at gaa til frisoeren. Plejer at skyllefarve mit haar lidt moerkere, men gisp.. det er saa forfaerdeligt dyrt. Og det er altid ‘bare’ klippet i etager, og selvom jeg faktisk er okay glad for det, synes jeg at det skal klippes ret tit nu, for at holde faconen. Jeg ville virkelig oenske at jeg var modig nok til kaste mig ud i en helt anden frisure, men maa nok noejes med pandehaar ala Elin Kling paa det oeverste billede eller en midterskildning. Muligvis? Man skal jo ‘work what you got’, og ovenstaaende frisurer kunne nok godt fungere 🙂

Leave a Reply

