Sweat it..

Et hit til foraaret bliver ‘sportstoej’ med joggingbukser (gisp..), t-shirts, shorts, jumpsuits og stramme leggins (Love..). Jeg havde i 9.klasse en aftale med en veninde om, aldrig aldrig aldrig at gaa i joggingbukser i offentligheden medmindre noget meget forfaerdeligt var sket. Og jeg har holdt det lige siden 😉 Men, hvis man skal hoppe med paa trenden, skal man ogsaa goere det ordentligt, og jeg synes at harems jersey bukserne fra Topshop er rocker fede. Saa laenge man styler dem med ultra hoeje sko, en cool laederjakke og raa smykker. Og saa ville jeg give min arm for at faa Alexander Wang tasken!

Laederjakke: Oasis 135£ Halskaede: Fashionology 25€ T-shirt: Elizabeth and James 170£ Bukser: Topshop 25£ Stilletter: Modekungen 699kr. Taske: Alexander Wang 525£.

Leave a Reply

