Pink flow – Sand dress

Var foerst lidt nervoes da jeg saa at alle designerne kastede pastel farver og masser af pink paa deres catwalks. Men man kan jo have noget pastel farvet paa, uden at det behoever at dominere hele outfittet. Jeg har vel et halstoerklaede et eller andet sted? 🙂 Jeg elsker ellers farven, og lige siden min mor foerste gang havde hendes Sand kjole paa i lys pink, var jeg helt solgt – og svor at den ville jeg ha’, naar hun ikke gad den mere. For en uge siden fortalte hun saa, at hun ville smide den paa Trendsales, hvis altsaa jeg ikke kunne passe den. Og det kunne jeg jo selvfolegelig ikke.. Damn it! Men hvis du er ligesaa vild med den som jeg er, kan den i hvert fald findes lige her!

Leave a Reply

