Laesning..

Jeg fik alligevel gaflet det nye Vogue paa vejen til biografen. Nu ligger det bare og venter paa at jeg kommer igang! Det er dog ikke det eneste jeg laeser for tiden. Ud over min absolut stoerste interesse (Fashion, dah!) er jeg ogsaa vild med mode illustrationer, computer grafik og design (yes, geek big time!) og indretning. Saa udover mit tykke Vogue, er jeg ogsaa fuld igang med at laese ‘Drawing for Fashion Designers’, Elle Decoration, ‘Interior Design’ og ‘New York Interiors’. Nu er der dog en del kedeligere laesning der skal overstaas, nemlig evalueringer og lidt kort skriftlig opgave.. Boring! šŸ™‚

Leave a Reply

