Colour splash inspiration

Kan slet ikke vente til at det bliver foraar og sommer. Tror aldrig jeg har vaeret mere vrissen paa vinteren end jeg er for tiden. Det er ikke fordi jeg ikke kan lide vintertoej, for det er faktisk min favourit saeson – men nu har det bare vaeret vinter for laenge. ALT for laenge. Alt for mange lag paa lag, vandtaet toej, fornuftigt overtoej og varme stoevler. Savner at have shorts paa med brune ben (ikke saadan et par hvide staenger som nu..), smide overtoejet og faktisk savner jeg ogsaa lidt farver.. Jeg gaar stort set aldrig i andet end graa, sort og hvid, men for tiden har jeg bare lyst til at hive farverne frem. Og jeg ville slet ikke have noget imod at gaa sommeren i moede i overstaaende ting. Who knows? It might change 🙂

Pics: Delightful, Fashionsmash, fashionrogue

Leave a Reply

