Kom hjem til mig..

Jeg har ledt efter et par fede moenstrede sorte og hvide bukser, og disse fra Acne er da taet paa fantastiske. De maa i hvert fald gerne komme hjem til mig og bo 😉 Tror dog ikke helt jeg er klar til at kaste 230£ efter dem. Maa finde et billigere alternativ..

3 responses to “Kom hjem til mig..

  1. De her er jeg i hvertfald helt vilde med, de minder ikke om mønstret fra dem på Acne. Men de er da sort-hvid mønstret. http://www.stylepaste.com/shop/gestuz-monet-pants-4092p.html

  2. TUSINDE tak 🙂 Hvor er de fede – kan faktisk endnu bedre lide dem!

  3. De er også enormt skønne! 😀

Leave a Reply

