Alexander Wang – again again

Alexander Wang’s billeder er altid super inspirerende, men jeg synes altsaa lidt at det gaar ned af bakke. Maaske er han bare bedst til tasker og sko? Hans ss10 hoved kollektion var nemlig ikke liiige noget for mig.  Jeg er dog vild med disse nye billeder som jeg mener er fra ss10 kollektionen, T by Alexander Wang. Jeg skal skal skal have den stribede kjole, der er rigtig fin med et taetsidende fit og masser af striber. Tror det bliver et foedselsdags oenske (paa den i forvejen proppede liste..), for nu skal der spares op til Paris tur (JUBII!) og naar min skoenne veninde Mathilde kommer til London town i marts. Gisp.. Shopaholic!

Pics: Carolines Mode

Leave a Reply

