Those printed trousers

Elise fra anywho bloggen (en af mine favouritter..) har selvfoelgelig ogsaa rocker fede moenstrede bukser – misundelse misundelse misundelse.. Jeg er noedt til at have saadan et par! šŸ™‚ De er perfekte her til foraaret med en sweater over, wedges eller en laederjakke, og bliver perfekt til sommer med en tee eller enkel bodystocking. Har faaet overbevist mig selv om at det er et vidunder koeb og musthave, men jeg har ogsaa et par laederbukser og et vintage Moschino baelte paa vej til mig fra eBay, saa venter lidt. Altsaa.

2 responses to “Those printed trousers

  1. Faldt lige over din blog, og jeg kan godt lide den:) er sƄ enig i forhold til bukserne!!

Leave a Reply

