Moschino love..

Lige et billede med mine nyindkoebte eBay fund. Laederbukserne var egentlig meget fine, men det var hele tiden meningen at de skulle blive til shorts. Saa vupti, der blev lige klippet en stor del af, og nu er de forvandlet til shorts. Moschino baeltet var i super god kvalitet af at det er vintage, og er helt perfekt til alle pastelfarverne der er landet i butikkerne nu. Jeg er paa vej ind til London, hvor vi skal paa museum, kigge rundt og bare nyde at det er vinterferie. Dejligt! 🙂

6 responses to “Moschino love..

  1. Jeg er vild med dit outfit. Ellers en rigtig fin blog du har dig. Kig forbi mig hvis du har lyst.

    Lou

  2. Tusinde tak 🙂 Det goer jeg!

  3. The belt…
    I am SO jealous 🙂

  4. Thanks for the tip, I will keep an eye open.
    And of course, your whole outfit is smashing! 🙂

Leave a Reply

