Alexander Wang briller

Jeg synes at Alexander Wang’s solbriller er lidt seje 🙂 Ogsaa kun lidt.. Hvis der nu var lidt sol udenfor ville de vaere perfekte, men da der jo selvfoelgelig er overskyet, tror jeg ikke rigtigt de duer. ikke medmindre man vil ligne Anna Wintour, og gaa med solbriller i alt slags vejr, baade ude og inde.

2 responses to “Alexander Wang briller

  1. …synes også de er lidt fede! i starten tænkte jeg at jeg ikke vil kunne pull off at gå med dem, men så så at blogger betty fra frankrig har dem og at de ser SÅ fantastiske ud på hende, så nu overvejer jeg dem kraftigt! Kom sommer:) Fin blog! Kram
    http://www.lovethemclothes.blogspot.com

  2. Ja ikke? Jeg tror ogsaa jeg er noedt til kigge lidt paa dem – specielt hvad de koster 🙂 Tak!

Leave a Reply

