Fashion weekend – here I come..

Har endelig faaet billetterne til London Fashion Weekend, og maner hvor jeg glaeder mig! Kan godt nok ikke rigtig tage fri fra college, saa droemmen om at staa hver eneste dag i ugen og klipse masser af billeder af fashionistaerne, bliver nok mere droem end realitet. Men haaber da paa at faa nogle billeder derfra, det er min plan i hvert fald 🙂  Nu er det jo bare lige hvad jeg skal have paa.. Min lillebror har foedselsdag idag, saa sidder propmaet efter brunch, frugt og donuts, og skal til at over at skoejte mellem hoejhusene paa Canary Wharf. Thank God for vinterferie!

Leave a Reply

