Lanvin look

Lanvin kjolen blev jeg hooked paa, lige siden jeg saa den paa catwalken foerste gang sidste sommer. Da jeg saa den paa Vogue Nippon’s redaktoer, steg forelskelsen lige en grad, men jeg maatte erkende at prisen skildte os ad. Nu snublede jeg saa over en ret saa laekker ‘kopi’ paa gode gamle Asos til en meeeeeget fornuftig pris paa 45£. Maaske det alligevel skulle blive min? Og saa tror jeg faktisk at jeg endnu bedre kan lide den i en mere koral farve, end skrigende orange. Meant to be! 🙂 Find den her..

Leave a Reply

