Outfit misundelse

Saadan her gider jeg at se ud idag – men da opfindelsen er i  bund, mit haar i en knold og jeg har syv lag toej paa, bliver det vist mest af alt oenske taenkning. Nu vil slaebe mig selv i skole, ned i DLR tog med sinddsyg mange mennesker og sidde og lytte i 4 timer paa college, og saa hjem og sove videre. Gisp, hvor er jeg traet. Klynke, klynke 🙂

Pic: OlsenAnonymious

4 responses to “Outfit misundelse

  1. Hun er alt for cool! rigtig fed blog du har, og fed stil! 🙂 vil klart begynde at følge med i din blog. Kig forbi vores hvis du har lyst, måske du også har lyst til at følge os:)
    -Trine

    • Ja ikke? ELSKER hendes stil! Og tak for den soede kommentar – de er vidunderlige at faa! Har lynklikket mig som fast laeser paa jeres blog!
      Hav en skoen aften!
      Knus
      /Cathrine

  2. SÅ sejt! Jeg ville heller ikke have noget imod at se sådan ud i dag, det må gerne bare lige blive en anelse varmere (-; Forresten så synes jeg du har en vildt cool blog og stil.. Vil helt sikkert følge dig!
    Klik forbi min blog hvis du har lyst? (-:

    – tanna

    http://www.tannascloset.blogspot.com

  3. Ja lige praecis! Foraaret skal bare komme nu! Det regner hele tiden i London :/
    Tusinde tak! Og mange gange i lige maade!
    Fed blog du har!
    Knus
    /Cathrine

Leave a Reply

