Fashion Week forvirring

Min seng er overproppet med toej lige nu. Jeg skal til Fashion Week imorgen, og jeg absolut ingen ide om hvad jeg skal tage paa. Saadanne dage er det som jeg intet toej har (hvilket nok ikke er helt sandt..), og ingenting der duer. Argh.. Hvorfor er det man ikke lige har saadan et ‘vinder’ saet, der bare gaar til alt. Og saa vil jeg gerne have et par killerheels som paa billedet, gerne Louboutin, hvis det altsaa ikke er for meget at bede om.. Vender tilbage senere, naar jeg ikke er begravet i toej bunker πŸ™‚

Pic: facehunter

2 responses to “Fashion Week forvirring

  1. awesome shoes πŸ˜€

Leave a Reply

