Inspiration

Jeg er lige kommet hjem fra college efter kun to timer paa skolen – ELSKER onsdage! Den eneste ulempe er, at man pludselig har tid til at kigge Asos, Topshop, net-a-porter, og alle de andre fantastiske webshops igennem. Og det er ikke smart naar man har veninde til komme om cirka en uge, hvor der goeres noget serioest shopping. Saa i stedet for at savle over alle de ting jeg alligevel ikke maa koebe endnu, laver jeg en liste over alle de ting jeg skal kigge efter. Og saa faldt jeg over dette gamle billede fra en Mode Magasinet forside, og saa blev jeg overbevist om at jeg skal have fundet en pudderfarvet blazer og ting i ‘soft colours’.

Leave a Reply

