Hallo DK!

I morgen tager jeg hjem til Danmark i weekenden, og glaeder mig super meget til at se veninder og familie. Men nu er DK jo helt Antarktis fortiden, saa jeg doejer lidt med at pakke de 10kg. Hvordan faar man proppet en stor fake fur, 2 par stoevler, 3 dages toej, toiletsager, boeger og MacBook i en 10kg carry-on taske? Not gonna happen. Ikke med mindre jeg skal have 3 saet toej paa i flyet (og tro mig, det har jeg vaeret noedt til foer..). Jeg har ingen internetforbindelse i Danmark, saa proever i stedet at forplanlaegge nogle indlaeg, saa der ikke bliver helt stille paa bloggen – og ellers maa jeg lige laane en pc. Hav en skoen weekend i morgen! 🙂

Leave a Reply

