Gaars dagens..

Faktisk ikke en dagens, men outfittet fra igaar da jeg rejste hjem til London tidlig morgen. Hoppede i shorts igen, igen, da inspirationen for tiden er lidt i bund. Derfor har jeg brugt laaaang tid paa at lede efter inspiration, og kigget nye blogs igennem i dag. Er selvfoelgelig blevet syg, of course, lige praecis nu, hvor jeg har veninde der kommer paa besoeg om 2 dage, og en fantastisk shopping weekend foran mig. Altsaa! Hvor uheldig maa man vaere? Kravler under dynen og kvaerner et par udsnit af Friends, det er nok den bedste medicin man kan faa πŸ™‚

4 responses to “Gaars dagens..

  1. You look lovely πŸ™‚
    Hope spring arrives in London soon! And have a nice day.

  2. Thanks a million! πŸ™‚
    I hope so too, A LOT! It’s freezing.. You too πŸ™‚

  3. Jeg er vild med dine shorts, det jeg nu kan se af dem:)

  4. Tusinde tak πŸ™‚ Jeg er super glade for dem!

Leave a Reply

