Freaky colourful lady

Nu laver jeg jo normalt indlaeg om noget man synes er interessant eller har lyst til at koebe. Men denne farvefulde lady kraevede altsaa et indlaeg. Hun er da super cool! Farverige solbriller, knaldpink clutch, fede negle og jordens mest cool solbriller. Selvom jeg ikke er sikker paa at jeg kunne ‘pull it off’, saa er der et eller andet ved det, som jeg bare elsker. Og saa ville jeg altsaa intet have imod at faa hendes ualmindeligt laekre clutch…

Pic: Stylesightings

2 responses to “Freaky colourful lady

  1. Av, de briller har et strejf af de farverige solbriller fra Monki som er en ultra fin og mere casual udgave! Men ja, hun er guddommelige.

  2. De er nemlig super fede! Ved du hvad dem fra Monki koster? 🙂

Leave a Reply

