Vintage koeb

Loerdag koebte jeg denne vintage blazer i vintagebutikken ‘Retro Woman’ i Notting Hill. Jeg hoerte foerste gang om butikken i britisk ELLE, og var noedt til at se den. Butikken er ikke vildt stor, men proppet med laekre ting. Der er blandt andet Chanel, Yves Saint Laurent, Pucci, Gucci, Vivienne Westwood, Prada, Manolo Blahnik, Jimmy Choo osv. Hele den ene vaeg er et stort glasskab med sko, accessories og tasker. I hele rodet fandt jeg denne roede blazer, som passer perfekt med mit Moschino baelte, og shorts til sommer. Prisen var det bedste – 15Ā£. Cheap! šŸ™‚

2 responses to “Vintage koeb

  1. Iiiih – den er rigtig fin Cathrine! šŸ™‚ den er jeg sikker pĆ„, at du bliver glad for.

    • Tak – det tror jeg ogsaa jeg goer šŸ™‚ Det er bare lige med at finde ud hvordan man bruger farver, naar man er ‘sort-oholic’ som jeg er.

Leave a Reply

