Dagens..

.. Kys! Har haft en skoen dag idag. Vendte tilbage paa college efter en fridag (laes: pjaekkedag.. Godt at dem jeg gaar i skole med ikke fatter et guk dansk!), da jeg desvaerre skulle saette Mathilde paa et fly hjem mod DK igen. Oev, oev, oev.. Har faktisk ogsaa haft en fantastisk weekend med masser af venindehygge, shopping og sludren. Nu staar den paa en stille og rolig uge med essay test (gisp..) og afslutning paa et projekt, da jeg rejser til DK paa soendag og bliver en hel uge! ๐Ÿ™‚

Transperant top: H&M, Tee: Modstroem, Shorts: Vintage, Smykker: Fashionology & H&M, Hippiebaand (som min far kalder det..) fra Friis & Company ๐Ÿ™‚

4 responses to “Dagens..

  1. jeg elsker idรฉen med den transparente top inden under. det ser rigtig godt ud!
    ๐Ÿ™‚

  2. Rigtig rigtig flot outfit du har dig der!
    http://whybadhairday.wordpress.com/

Leave a Reply

