Shopaholic loose..

Her er nogle af de ting jeg fik kastet i indkoebsposerne i loebet af weekenden 🙂 Skoene er fra H&M til 15£ og synes de var super fede med peeptoe og snoerebaand. Det foerste min mor sagde, var at de lignede ortopaed sko (you know, saadan nogle ‘sundheds-sko’…), men jeg synes de er lidt cool. Leggins’ne med laederstykker paa knaene har jeg ledt efter meeeeget laenge og fik dem i Bik Bok til 15£, that’s a price we like! Uglehalskaeden har jeg allerede i en mindre udgave, men denne er del stoerre som jeg fik af min mor. Hun saelger dem paa trendsales, og havde to i overskud 😉

Leave a Reply

