YSL – Natalia Vodianova

Jeg elsker Yves Saint Laurent’s ss10 kollektion, og denne compain med Natalia Vodianova. Her eneste gang jeg ser reklamen i et blad, taenker jeg altid over hvor mindblowing smuk hun er. Wow! Og saa elsker jeg sangen de spiller i baggrunden, ‘Drumming Song’ med Florence & The Maschine. It’s a favourite.

Nu vil jeg hoppe i seng efter en omgang traening her til aften. Kan godt nok godt maerke at jeg er kommet ud af kondi. Mine ben foeles som gele og de 3 km jeg loeb virkede som et marathon – forudsiger oemme ben imorgen 🙂

Leave a Reply

