Studded Converse

Neeeeeeej, hvor jeg elsker disse Converse! De er da bare for cool med masser af nitter paa! Jeg skal have mig et par nye Converse i den naermeste fremtid, min veninde Mathilde koebte et par hvide her sidste weekend, og dem har jeg ligesom braendt mig lidt lun paa. Gad vide om man kan saette nitter paa dem?

Pic: StockholmStreetStyle

4 responses to “Studded Converse

  1. det er herre fede ..er selv meget stor converse fan specielt chuck taylor.. 😀

    • Enig! Har selv to andre par, men de er i turkise og roed og fra da jeg var 12 😉 Musthave these ones!
      Knus
      /Cathrine

  2. Hvor ser det bare råt ud! (:

    – Kit

Leave a Reply

