Alexander Wang – a genius

Hvis jeg nu liiiige havde pengene til det, ville jeg koebe en af Alexander Wang’s vidunder tasker. Specielt “Brenda” modellen er min favourit til omkring de 700£. Alexander Wang er et geni, og der er en grund til at han er blevet saa ‘hype’. Han er et frisk pust i modeverdenen med hans raa kollektioner og mere afslappede stil. Jeg synes dog ogsaa tit at toejet er lidt for ‘sjusket’ og meget basis, til de ret saa hoeje priser. Taskerne er dog fantastiske og jeg vil have dem alle!

Leave a Reply

