Home, sweet home

Saa er jeg hjemme igen efter en udmattende weekend – har arbejdet stort set non-stop, saa det er faktisk “dejligt” at vende tilbage til afleveringer, college og lektier. Landte sent i Stanstad lufthavn igaar saa da vi endelig var hjemme ved 12-tiden, faldte jeg i soevn foer hovedet ramte puden. I dag skal jeg arbejde hjemmefra og skrive hvad virker som en millard evalueringer – og holde mig vaek fra diverse webshops og blogsider 🙂

By the way, lige et billede fra hvor jeg bor. Canary Wharf er London’s ‘finans-distrikt’ med deres stoerste banker osv, men lige ude i kanten af skyskraperen til venstre bor jeg. Selve London City ligger omkring et kvarter vaek, saa der ikke langt til Oxford Street og shopping (hvilket nok lidt er uheldigt) 😉

Leave a Reply

