Yiiiiipiieee…

Jeg har gjort et fantastisk koeb og investeret i laederjakken over dem alle. I weekenden i DK var denne smukke Sand laederjakke noedt til at komme med mig hjem i kufferten. Den har kostet 3.899kr. foer (gisp…), men jeg fik den heldigvis lidt billigere 🙂 Sidder som syet til mig, i det laekreste bloede laeder og passer perfekt til foraarets feminine kjoler og stramme jeans. Nu vil jeg smutte i bio og se ‘The Bounty Hunter’ med smukke Jennifer Aniston og nyde at det snart er paaskeferie (hvor jeg ingen, som i ingen, penge skal bruge..).

2 responses to “Yiiiiipiieee…

  1. Nice jakke smukke, glæder mig til at se den på <3:)

Leave a Reply

