Repeater

Denne her koerer paa konstant repeat hjemme ved mig, elsker Snow Patrol som klart er en af mine yndlings bands. Det brude vaere ulovligt at lave nogen form for lektier i ferien, men jeg sidder og roder med GCSE English essays (hvilket er lige praecis saa sjovt som det lyder..), og glaeder mig til at skulle ned om lidt og spise jordens bedste Taco’s paa min favourit mexicanske restaurant.

This song is on a constant repeat, I love Snow Patrol and the band is a clear favorite of mine. Right now I’m doing GCSE English essays – which is just as boring as always.. Can’t wait to go and eat Taco’s in a bit at my favorite Mexican restaurant.

Leave a Reply

