Tranlator

Forleden lavede jeg saadan en “Flag Count” paa bloggen, hvor jeg fandt ud af at der rent faktisk var en del fra England der fulgte med paa min lille blog. Og saa var det jo jeg taenkte, jeg bor jo i London – snakker engelsk her dag anyway, hvorfor saa ikke skrive lidt paa engelsk under mine indlaeg? Det goer jeg i hvert fald i en vis grad fra nu af. Saa kan alle fatte mine skriblerier 🙂

I did a “Flag Count” yesterday and found out that I actuelly had quite some readers here from Britain! So I figured that I might as well write a bit in English, just to make it easier for everyone to understand 🙂

Leave a Reply

