Oh yes!

Nogle gange er man heldig – som foreksempel idag hvor jeg browsede igennem de forskellige blogs, og faldt over denne tote. Den er et samarbejde mellem Opening Ceremony og Alexander Wang og koster kun ca. 700kr ?! Men saa igen, 700kr. for en stoftaske? Hmm.. Maaske har jeg ladet mig blinde af min forkaerlighed til Alexander Wang, men anyways, saa har jeg reserveret den og faaet lagt den side i Opening Ceremony butikken i Paris, hvor jeg skal til om tre uger..

Today I browsed through different blogs, and discovered this amazing tote from Opening Ceremony and Alexander Wang. The price is 125 $, which might be spicy for a fabric tote bag, but as I’m in love with everything Alexander Wang, I reserved it in their shop in Paris. Now I can’t wait to pick it up in three weeks time..

2 responses to “Oh yes!

  1. Den er sgu cool!! Men ja 700 kr. virker som en del for en tote – god idé du dog har fået lagt den til side, så må du beslutte dig når du ser den 🙂

  2. Lige praecis 🙂 Var nemlig lidt skeptisk. Men saa igen – den er jo fed!

Leave a Reply

