Sale..

Jeg har i lang tid haft det latterlige paafund, at jeg ikke broed mig om udsalg, fordi at butikken kun saetter det paa udsalg som ingen vil have. Hmm.. Det var muligvis lidt uintelligent, for jeg har da fundet en del ting paa udsalg efterhaanden. H&M’s webshop har lige startet udsalg og jeg er rigtig lun paa ruskindsvesten som tidligere har kostet 1299kr. Den findes i min stoerrelse, og saa er den sat ned til 649kr!?

H&M just started sale and I love the suede waistcoat!

2 responses to “Sale..

  1. Har du et link til vesten online, kan ikke finde den ? 🙂

Leave a Reply

