Striiiiber..

Er stadig officielt i fuld gang med at pakke, og uofficielt er jeg midt i nyt Elle og chokolade 🙂 Overspringshandling? Jep.

T-shirt: H&M, Shorts: Divided Exclusive, Smykker: Fashionology.

6 responses to “Striiiiber..

  1. Hej 🙂

    Min kommentar har ikke lige noget med indlægget at gøre, men ude i den der beskrivelse i højre side, skriver du, at du opholder dig i London . Dt lyder eneormt spændende! 🙂 Hvorfor bor du i London? 🙂

    K. Lene

  2. Hej 🙂

    Jeg bor i London sammen med mine foraeldre, og har gjort det de sidste 9. maaneder. Mine foraeldre arbejder her, og jeg gaar paa Art & Design college paa foerste aar. Det er fantastisk og London er den bedste by i verden paa saa mange punkter 🙂
    Knus
    /Cathrine

  3. Tak for svaret 🙂
    Er selv meget fascineret af London… Okay noget lidt andet, men kan du anbefale nogle fede vintageforretninger? 🙂

  4. Saa lidt 🙂
    Jeg vil raade dig til at tage i Retro Woman som ligger i Notting Hill taet paa metro stationen. Der er overfyldt og butikken ser generalt ikke super fed ud, men den er proppet med YSL, Chanel, Balenciaga, osv, osv. Der er masser af fede fund. Elle kaldte den en af Londons bedste vintage butikker. Ellers kan du gaa lidt ned af gaden og finde Hirst Antiques som er proppet med fede smykker og ejeren laaner blandt andet ud til kendte og fotoshoots 🙂
    Der er mange flere, og du finder sikkert en masse hvis du kommer herovre..

  5. Tak 🙂
    Ja jeg kommer over i maj, for anden gang, men er ikke så kendt derovre endnu 😉 Jeg har også selv leget med tanken om at flytte til London på et senere tidspunkt, for byen en da helt fantastisk!

    Kh. Lene

  6. Spændende blog 🙂

    /Linda
    bruunbybruun.blogspot.com

Leave a Reply

