Birthday gifts..

Jeg holdte jo som sagt min foedselsdag i Danmark, og blev efterfoelgende strandet der paa grund af yderst irriterende vulkan og aske. Paa trods af vroevl, holdte jeg to skoenne foedselsdage. Fredag med min dejlige veninde Mathilde og en tur paa shopping, efterfoelgende sammen med familien om aftenen (utroligt at man kan samle saa mange tosser under et tag 😀 ), og bytur om natten. Dagen efter var jeg oppe ved min far og familie i Aalborg – saa det kunne ikke vaere bedre!

Men noget af det bedste ved foedselsdage er jo konceptet gaver, but of course, og jeg er typen der altid oensker mig en hel masse. Fik endelig Asos blazeren som jeg har sukket efter de sidste 4 maaneder, den Alexander Wang inspirerede taske fra Modekungen.se, H&M ruskindsvesten, penge penge penge, og en hel massse andre skoenne ting 🙂

I had a wonderful 17th birthday celebrated in Denmark, with lots of amazing presents!

3 responses to “Birthday gifts..

  1. Den der sorte fidus nederst, sig mig, er det sheer eller sølv? Og hvor er den fra? Lidt cool. 😉

  2. Det er en transperant aermet bluse fra H&M 🙂 Faas stadig paa H&M’s onlineshop til 179kr mener jeg!

  3. Signe Cederkof Jessen

    Hov, kom til at poste dette det forkerte sted. Vil du venligst slette det?

Leave a Reply

