Colour my day

Selvom min stil normalt er meget sort/hvid, begynder jeg at savne lidt farver i garderoben, og selvom jeg maaske ikke er helt klar til knald turkise bukser, synes jeg at dette outift er super fedt. Alt er holdt simpelt, men stadig med masser af detaljer og nude ballarinaer. Perfekt!

Grunden til at der har vaeret stille er, at min mormor og morfar er paa besoeg denne uge og der er ikke tid eller lyst til meget andet 🙂 Igaar var vi i teatret og se ‘Phantom of the Opera’, den bedste musical jeg endnu har set med fantastisk musik – den kan klart anbefales!

I’m usually very fond of having black and white in my wardrobe, but this spring I miss some colour. These trousers are a bit too wild for starters, but I really like the outfit, which is simple yet interesting with bright accessories and nude ballarina’s.

Leave a Reply

