Dilemma..

Jeg har taenkt paa disse Shoebiz siden jeg saa dem sidst jeg var i Danmark, og laaaaaenge overvejet hvilken farve jeg skal snuppe. Pudderfarvet eller graa? Begge? Ingen? Hmmm. Help!

I’ve been thinking about these Shoebiz sandals since I saw them the last time I was in Denmark. The thing is, I’m not quite sure which colour I should take.. Nude or grey? Both perhaps? Or none of them? Help me please!

3 responses to “Dilemma..

  1. Hovedregel: If in doubt – get both! 😀

  2. Good one – tror jeg foelger reglen saa 😀

  3. Nemlig – begge – og skal du vælge så tag den pudderfarvet, gråt er jo alle vegne, og pudder ser mere lækker ud til et par velplejet sommer fødder 😉

Leave a Reply

