Come on suuuuummer!

Jeg har sikkert vist disse billeder foer, men for mig var det oeverste billede essensen af sommeren 2009. Det er taget i Nice lige inden vi rykkede til London, en kaempe forandring, men den bedste i mit liv. Det var slut med folkeskole, goddag college – farvel landsby, goddag Europa’s stoerste storby.. Og nu glaaaaaaeder jeg mig bare forfaerdeligt til sommeren 2010 hvor det igen bliver en tur til Nice og en hel sommer herovre. Men bedst af det hele er, at saa bliver det varmt! Med bare ben, kjoler, sandaler og hele moleviten 😀 Der er 12 grader her i London, hvilket foeles som minus 12 naar der er det mindste vind. Gisp.. Sol. NU!

These pics are from the summer of 2009 in Nice which was a big changing point in my life. I moved to London and said goodbye to a small village in Denmark and hello to the biggest city of Europe and a whole new life. Today it’s cold and now I can’t wait for summer, for summer dresses, sandals and tanned legs. Uhhh.. Can’t wait!

6 responses to “Come on suuuuummer!

  1. åh kunne også godt bruge sommer! det ser godt nok lækkert ud på de billeder 🙂

    har tænkt over hvordan det kan være, at du bor i London? bor du der med hele din familie, eller?
    det er self i orden hvis du vil holde dit personlige liv væk fra bloggen, synes bare det lyder så fedt at bo derovre!

    Mia

  2. Uh jaaa, det bliver dejligt med noget sommer snart!
    Jeg bor i London med mine foraeldre, som arbejder herovre. Jeg gaar paa college og studerer Art & Design, saa det er en fantastisk mulighed (og by..) 🙂

    /Cathrine

  3. Kendte du nogle i London, inden i flyttede?
    Jeg står selv overfor lignende situation her om 2 ½ måned, så er lidt nysgerrig 😀

  4. Uhh hvor spaendende 😀 Skal du bo herovre, studere eller hvad? Jeg kendte faktisk ingen, men moedte en masse paa det college jeg gaar paa. Ellers er der jo Den Danske Klub her i London hvor man kan spise frokost og moede andre danskere og saadan 🙂

  5. Jeg skal ikke til London, men til USA, og det bliver rigtigt spændene! 😀
    Syntes du ikke at det var rigtigt hårdt i starten, at skulle forlade alt det som man kender, og så hen til et helt nyt sted uden nogle venner?

  6. Hvor vildt! Det er jeg sikker paa at du bliver suuuuper glad for. Held og lykke med det hele, og saa maa du huske at skrive derovre fra! 😉
    Jo, jeg vil ikke lyve og sige at jeg ikke synes det var haardt i starten, men man faar et helt nyt liv med en hel masse nye mennesker. Og hvis dine venner i Danmark betyder meget for dig, saa mister du ikke kontakten med dem. Jeg har skype saadan at jeg kan ringe gratis til dem, og det betyder meget 🙂

Leave a Reply

