Jalousi shoe wise..

Min foerste tanke da jeg saa dette billede var, hvorfor er dette ikke min sko garderobe? Any suggestions? Vil tro jeg har arvet min sko kaerlighed fra min mor, der har en samling i denne stoerrelse, jeg altid har beundret 🙂 God save me, hvis det er tilfaeldet..

I’m green of jealousy over this amazing shoe collection, my only question is, why is this not my shoe wardrobe? God save me if I have inherited my mom’s love for shoes, as she has an collection almost this size.

Pic: Style by Kling

2 responses to “Jalousi shoe wise..

  1. LÆKKERT jeg gad godt at have mine sko stående på den måde selvom jeg slet ikke har lige så mange.

  2. Enig 🙂 Jeg har heller ikke i naerheden af det antal!

Leave a Reply

