Sex and the City looks

To af mine favourit outfits fra den foerste film, og jeg kan naesten ikke vente til at se filmen imorgen.. Jeg er ret sikker paa at der er maaaaasser af nye yndlings outfits og Sex and the City nostalgi. Slaeber min mor med til premieren her i London, hvor vi skal se filmen allerede klokken 13.00 – som to pensionister 😉 Jeg har fri imorgen og heeeele naeste uge, hvilket er dybt tiltraengt efter extremely hard work i skolen, og eksamener lige om hjoernet.

Two of my favorite looks from the first Sex and the City film, and I can’t hardly wait for the UK premiere tomorrow. I’m sure that there will be plenty of amazing outfits, drama and the wonderful girlfriends together again.

Leave a Reply

