Se hvad jeg fik gaflet i H&M..

.. Denne fede stribede blazer til 19,99£!

Har sukket efter denne blazer i 3 maaneder, derfor synes jeg at det var helt ok at jeg koebte den sent paa maaneden, hvor kontoen egentlig er toemt. Har vaeret i Cambridge idag, og paa trods af regnen var det faktisk rigtig hyggeligt. Den ligger omkring en time fra London, saa det bliver nok ikke sidste gang vi kommer der. De har i hvert fald en klasse H&M 😉

I bought this absolutely amazing blazer in H&M today, which I’ve been looking for the last 3 months. Therefore, I felt that it was perfectly fine that I spend the 19,99£ on it in last 3 days of the month 🙂 I went to Cambridge today, which was actually really nice. It’s only an hour drive from London, so it’s not going to be the last visit.

3 responses to “Se hvad jeg fik gaflet i H&M..

  1. de er megaaaa fede!! 😉 jeg har dem selv. men har købt nogle andre, og derfor sælger jeg disse. hvis du bruger str. 37 kan du løbe dem af mig? 😀

  2. Ja de er nemlig suuuuper laekre! Jeg bruger desvaerre 38, eller mange tak for budet! 🙂

  3. idamarie sønder christensen

    sælger du den blazer fra hogm meltem? 🙂

Leave a Reply

