Should I?


Saa er de ‘back in stock’ og jeg foeler mig sehr, sehr fristet.. Dog synes jeg at prisen liiiiige saetter lidt en begraensning, og saa er de jo heller ikke helt lave. Jeg er i forvejen 1.74 hoej, og en ekstra 12 cm goer mig jo naermest 2 meter. Hmm.. Hvis du nu er ogsaa er helt hooked paa dem, saa find dem her.

I’m really hooked on these Topshop wedges which is back in stock in my size. I feel terrible tempted, but the price and me are not really friends.. And then again, it might be perfect for summer?

5 responses to “Should I?

  1. Smukke sko!
    Nu bor du jo i London, og jeg har en lille plan om at flytte dertil til foråret næste år. Hvordan ser det ud på boligområdet? Er det umuligt at få fat i noget som ligger nær “centrum”, og hvor dyrt er det? Håber du kan svare 🙂

    Matilde

  2. Ja ikke? 🙂 Tror de skal bo ved mig..
    Jeg bor med mine foraeldre ude ved Canary Wharf hvor hoejhusene og finansomraadet er. Jeg ved at en tovaerelses ligger omkring de 15.000kr om maaneden, i hvert fald herude, hvilket jo desvaerre ikke er helt billigt 😦
    Jeg tror at omraadet omkring Bayswater og East London er mest realistisk at kigge efter, da priserne jo stiger jo laengere du kommer ind mod centrum. Naar jeg flytter hjemmefra overvejer jeg i hvert fald Bayswater 😉
    Haaber du kan bruge det til noget, ellers maa du gerne skrive paa min mail, cathrinebohn@hotmail.com
    /Cathrine

  3. Årh… Jeg sidder jo og savler!

  4. Enig.. Me too! 🙂

Leave a Reply

