Don’t worry. I’ll be there in 2 sec.

Naar man tager en runde paa de forskellige blogs disse uger, kan jeg godt se at jeg ikke er den eneste der har gang i eksamener og bunker af lektier, og de formaar dog stadig at blogge. Let me just say, I’m just not that cool 😉 Englaenderne koerer ikke rigtig med konceptet laeseferie, og derfor har jeg mine  GCSE engelsk eksamener oveni mit Art & Design kursus, hvor mit afsluttende projekt skal vaere faerdig paa mandag. Stress! Udover det rejser jeg til Paris paa fredag (jubiii..), og har derfor minus tid over weekenden. Bloggen bliver vaekket til live igen naar jeg er faerdig med den sidste engelsk eksamen imorgen – so wait, I’ll be there in 2 sek!

I have neglected the blog this week, but not by free will. Exams and my final project at school have taken my entire time, and I simply haven had the time. I need to finish my final project for Monday, and I will be in Paris the entire weekend.. Tomorrow I have my last GCSE exam, so I hope that there will be some time for blogging 🙂 Hang in there, I’ll be there in 2 sec!

5 responses to “Don’t worry. I’ll be there in 2 sec.

  1. hvilken skole går du på:)

  2. jeg er vildt interesseret i det, at du bor i london! du er kun 17, er du ikke? er college så det samme som gymnasiet ca? hvordan kunne du studere i london og hvor længe skal du det osv? jeg kunne vildt godt tænke mig at vide mere! og så er det super fedt at du studerer art & design. rigtig fin blog også.
    kh mona

  3. Jeg er ligesom “mona” også helt vild med at hører mere om hele din situation, jeg regner selv med at skulle bo i London nogen måneder efter jeg bliver student næste sommer. Kunne måske også godt tænke mig at komme på nogen kurser der over, evt noget med art og design?
    Når du får tid, ville jeg blive umådelig taknemmelig, hvis du ville skrive en mail til mig, om nogen af de overnævnte ting, og somsagt også “mona”s spørgsmål.
    Min mail er
    sophieheiberg@jubii.dk
    ellers kan du kontakte mig på
    http://www.sophy-lou.blogspot.com
    Knus en fast læser

  4. Hej igen 🙂

    Hvor er det soedt at I gider at skrive. Jeg vil selvfoelgelig gerne skrive en mail.
    Jeg bor i London, ude i finansomraadet ved hoejhusene der hedder Canary Wharf. Der gaar jeg paa College og laeser Art & Design som en BTEC First Diploma, og er super glad for det. Jeg bor sammen med mine soede foraeldre, som begge arbejder herovre, og jeg har egentlig ikke nogen ‘udloebsdato’ eller ide om hvornaar jeg flytter tilbage til DK 🙂
    Jeg vil hundrede procent sikkert raade folk til at tage et aar i London eller udlandet, hvis ikke mere. Det er en fantastisk og udfordrene oplevelse! 🙂
    Knus, Cathrine.

Leave a Reply

