J’aime Paris!

Lame titel, but it’s just a fact..

Lige kommet tilbage til hotellet efter en laaaang dag i Paris, med ustyrligt meget gaaen, hygge og afslapning i en af de bedste byer der findes. Jeg er vild med Paris, med alt dens charme, fantastiske arkitektur, fede fede fede butikker, velklaedte mennesker og ret saa laekre chokolade crossainter 😉 Turen var en af mine foedselsdagsgaver fra mine foraeldre, som, by the way, er de skoenne mennesker paa billederne, og det er den bedste gave jeg har faaet i lang tid.

Har gaaet mine foedder ihjel, men det har sjovt nok vaeret meget mere afslappende denne gang end de andre gange vi har vaeret afsted. Kunne dog godt maerke at mine ben foeltes lidt som gele da jeg hoppede i hoeje sko hen af aftenen, da vi skulle ud og spise. I morgen angriber vi byen paa cykel, gisp, og saa haaber jeg at jeg laerer lidt stedsans, og holder mig fra at blive koert ned 😀

Enjoying one of my favourite cities in the world, fantastic Paris! My feet is killing me, but I had a wonderful day with my parents. I love Paris, with all its charm, fantastic food, faaaaashion and architecture. Now I’ll just hit the sack, and rest my dying feet before tomorrow 😉

2 responses to “J’aime Paris!

  1. Bare af ren nysgerrighed: Hvilket arbejde har dine forældre i London?

    Fortsat god tur rundt i Paris :^)

  2. Min far arbejder indenfor shipping herovre, ved et dansk firma der hedder Shipco, og min mor arbejder for det danske toejmaerke SAND.
    Mange tak! 🙂

Leave a Reply

