Hyped right now..

.. In my opinion.

Jeg har samlet lidt af de ting jeg for tiden stoeder paa overalt i bloggerland, streetstyle blogs, magasiner og paa gaden. Mui Mui skoene har jeg stoedt paa gentagne gange og set mange gange paa de diverse oenskesedler, og jeg maa sige at I just don’t get why. Jeg synes mest af alt at formen er klodset, og jeg kommer altid til at taenke paa klovne og boernesko naar jeg ser dem. Resten af tingene er dog noget jeg ogsaa selv har cravet, og t-shirten og kjolen i samme print har jeg hevet hjem til min garderobe 😉

Pointen med indlaegget er dog, hvorfor bliver disse ting pludselig saa hyped? Hvor starter det henne? Har det en indflydelse at bloggere konstant viser nye ting, at de bliver vist i magasiner, eller set paa gaden? Hvad tror du?

I found some of the things I find very hyped right now, and the things I crave myself. The thing is, why do certain things get so hyped? Do the ‘blogger-world’ have an influence, or that the things are seen in magazines, or seen on the street have an impact? What do you think?

One response to “Hyped right now..

  1. Hejsa 🙂

    Jeg har lige opdaget din blog og er blevet nysgerrig – hvad har du lavet i England og i hvor lang tid? Hvordan har du tjent penge til dit ophold og hvad er det for en skole, du har gået på? Vil faktisk rigtig gerne vide rigtig meget om det hele – så måske du havde lyst til at lave et indlæg herom? Jeg er selv nyudklækket student, så verden ligger for mine fødder – nu er det bare om at vælge & lidt inspiration er altid godt! 🙂

    /PERNILLE

Leave a Reply

